Klantenservice

De klant staat bij Rent-a-skibox altijd centraal, wij behandelen uw bestelling of reservering met de grootst mogelijk zorg. Op deze pagina treft u aanvullende informatie over onze werkwijze, procedures, voorwaarden.

 
 

Algemene voorwaarden

Voor u als klant, en voor ons als bedrijf, is het erg belangrijk om vooraf te weten wat we van elkaar mogen verwachten. Daarom heeft Rent-a-skibox een aantal transparante voorwaarden opgesteld. In deze voorwaarden worden belangrijke onderwerpen als, prijzen, levertijden, garantie en betaling behandeld. Voor de complete algemene voorwaarden klikt u op de volgende link: algemene voorwaarden

Voor de verhuur van onze artikelen hebben wij een aantal aanvullende voorwaarden opgesteld, u kunt hierbij denken aan, huurperiode, montage-locaties, verlenging en annulering. Voor de complete huurvoorwaarden klikt u op de volgende link: verhuurvoorwaarden

 

 

Bestellen en betalen

U kunt bij Rent -a-skibox op diverse manieren heel gemakkelijk uw gewenste artikelen zoeken, bestellen en betalen. Om u een goed beeld te geven van hoe de bestelprocedure in zijn werk gaat hebben wij voor u een animatiefilmpje gemaakt waarin het bestelproces in zijn geheel wordt uitgelegd om deze animatie te bekijken klikt u op de volgende link: bestellen

Wie gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, Regio Bank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers kan direct betalen met iDEAL. Voor de afhandeling van iDEAL wordt gebruik gemaakt van betaalprovider MultiSafePay.

Natuurlijk kunt u bij ons ook kiezen voor betaling bij levering op locatie of betaling via bankoverschrijving.

Bankgegevens: IBAN NL60ABNA0474133540 / BIC ABNANL2A RB Shops VOF h.o. Rent-a-skibox in Helmond

Voor alle informatie over betaalmogelijkheden leest u meer via de volgende link: betaalwijze

 

 

Bezorgen en afhalen

Als de producten van uw keuze op voorraad zijn, leveren wij uw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen. De wijze van levering is afhankelijk van uw eigen keuze (bezorgen / afhalen). In het geval van bezorging is de leveringswijze afhankelijk van het volume en/of het gewicht van de zending. Kleinere pakketten versturen wij met DHL, DPD of Postnl.

Zodra uw pakket verzonden wordt, ontvangt u van ons een e-mail met informatie betreffende de Zending. De e-mail bevat onder meer de track&trace code van de zending. Met deze code kunt u uw bestelling online volgen. Als u kiest voor een rembourszending, dan kunt u uitsluitend contant betalen. Lees alles over onze bezorgservice via de volgende link: bezorgservice

 

 

Retour zenden

Bij de aankoop van artikelen bij RENT-A-SKIBOX heeft u de mogelijkheid om artikelen retour te zenden of om zonder opgave van redenen af te zien van uw aankoop. Hierbij geldt een zichttermijn van 14 dagen. Deze termijn gaat in vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken en beoordelen. Tijdens de zichttermijn verwachten wij dat u zorgvuldig omgaat met de ontvangen artikelen en de verpakking waarin u de producten ontvangen heeft.

U dient het artikel slechts in die mate uit te pakken of te gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik wenst te maken, dan dient u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan RENT-A-SKIBOX te retourneren. U dient echter aan een aantal voorwaarden te worden gedaan. Meer informatie over onze retour voorwaarden vindt u hier: retourzenden

 

Klachten

Natuurlijk kan er altijd iets gebeuren waardoor een klacht kan ontstaan. Uiteraard doen wij ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. wij dan vragen u contact op te nemen met onze klantenservice, via klantenservice@rent-a-skibox.nl.

U ontvangt binnen 14 dagen een bericht. U kunt u klacht ook versturen naar: RENT-A-SKIBOX, Afdeling: klantenservice, Burgemeester Krollaan 62a, 5707 BE Helmond

Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over de voorgesteld klachtafhandeling en dat er geen bevredigende oplossing komt. In een dergelijke situatie kan er een geschil ontstaan. Voor deze situatie kan een geschillencommissie uitkomst bieden.

Een geschil kunt u bij een geschillencommissie aangedragen. Als lid van Qshops keurmerk committeren wij ons aan de geschillencommissie van Geschilonline.nl. Dit betekent voor ons als gecertificeerd webshop, dat het advies van de geschillencommissie bindend is. Uiteraard bent u als koper vrij om in overleg een andere geschillencommissie in te schakelen.

 

Garantiebepalingen

Op alle producten die u aanschaft bij RENT-A-SKIBOX krijgt u een garantie. Deze garantie wordt verleend door de fabrikant, importeur of RENT-A-SKIBOX zelf. In geval van een probleem kunt u rechtstreeks met de fabrikant of importeur contact opnemen (dit is de snelste manier) of het geval melden bij de klantenservice van RENT-A-SKIBOX.

Wanneer u een defect of klacht bij RENT-A-SKIBOX wilt melden verzoeken wij u het daarvoor bestemde formulier te gebruiken. Gelieve in uw mail het merk, type, serienummer, factuurnummer en de klacht zelf vermelden. De originele factuur van RENT-A-SKIBOX is tevens uw garantiebewijs. Bewaart u deze daarom zorgvuldig. Voor alle garantiebepalingen kunt u terecht op de volgende link: garantiebepalingen

 

Contact

Wilt u met ons in contact komen en heeft u hiervoor enkele mogelijkheden. Wij zijn op werkdagen en op zaterdagochtend bereikbaar. Wilt u liever door ons teruggebeld worden op een moment dat het u goed uitkomt, dan is dit ook mogelijk.