Veelgestelde vragen (FAQ)

Hieronder vindt u een overzicht van veelgestelde vragen en bijbehorende antwoorden.

 

Icon-vraagteken-d Wat veel van uw collega klanten van te voren willen weten


Icon-vraagteken-d Wat veel van uw collega klanten over onze producten willen weten

 

 

Wat veel van uw collega klanten van te voren wilde weten

 
 

Wat kost het huren van ….?

De huurprijs is mede afhankelijk van de artikelen en de periode dat u e.e.a. het wilt huren. Voor een aantal artikelen wordt er ook met een minimaal tarief gerekend. Om een exacte prijsopgave te krijgen kunt u via onderstaande link kunt u snel en eenvoudig voor de gewenste artikelen een exacte prijs online laten berekenen. Klik op huurprijsberekenen voor een exacte prijsberekening.

 

Hoe weet ik of het geen ik nodig heb ook beschikbaar is?

Rent-a-skibox beschikt over een zeer uitgebreid assortiment verspreid over al onze locaties. De beschikbaarheid is o.a. afhankelijk van de periode, artikelen en locatie. Zeker in een hoogseizoensperiode is de beschikbaarheid erg dynamisch en kan van minuut tot minuut veranderen. Als u 3 tot 4 dagen voordat u wilt huren reserveert, hebben wij over het algemeen voldoende tijd om de benodigde artikelen naar de gewenste locatie toe te sturen. Indien de termijn dat u wilt huren korter is  en u wilt er zeker van zijn dat de gewenste artikelen ook beschikbaar zijn, kunt u het beste contact met ons opnemen om navraag te doen. Heeft u nog geruime tijd voordat u op vakantie vertrekt, dan is het raadzaam om ruimschoots van te voren te reserveren. U bent er dan zeker van dat e.e.a. ook voor u beschikbaar zal zijn.

 

Als ik online een reservering plaats, hoe weet ik dan zeker deze goed is binnengekomen?

Na het plaatsen van een online reservering krijgt u binnen een paar minuten een e-mail met uw reserveringsaanvraag. Vanaf dat moment is uw reservering bij ons bekend en nemen wij deze in behandeling. Het is wel raadzaam om a.d.h.v. de mail uw reservering te controleren.

 

Als ik online een reservering plaats, hoe weet ik dan zeker dat de gereserveerde artikelen dan ook voor mij gereserveerd zijn?

Zodra wij uw reservering ontvangen hebben, wordt deze door ons in behandeling genomen. Hierbij gaan wij de benodigde artikelen in de planning opnemen, we maken een huurcontract op en we informeren de locatie waar u e.e.a. laat monteren. Aansluitend sturen wij u een definitieve bevestiging met aanvullende informatie. Als deze e-mail verstuurd is, kunt u er vanuit gaan dat wij de gehuurde artikelen voor u vast hebben liggen.

 

Kan ik zonder vooraf te reserveren naar een montagelocatie gaan om e.e.a. op te halen?

Nee, dit is niet mogelijk. Als u gebruik van onze artikelen wilt maken dient u deze altijd van te voren via de website te reserveren. Dit kan snel gaan, dus u hoeft niet dagen van te voren te reserveren. Als u op heel korte termijn (binnen een paar uur of nog korter) iets wilt ophalen, dan is het raadzaam om van te voren contact met ons op te nemen.

 

Ik heb online een reservering geplaatst, kan ik dan zonder meer op de afgesproken dag naar de montagelocatie gaan?

Dit is niet aan te raden. Je kunt het beste enkele dagen van te voren een tijdsafspraak maken. Hiermee voorkom je dat je lang moet wachten.

 

Als ik de gehuurde artikelen eerder terugbreng, wordt de resterende dagen dan verrekend?

Doordat de door u gehuurde artikelen de gehele huurperiode voor u vastgelegd zijn, worden bij het eerder retourneren de dagen dat e.e.a. eerder is ingeleverd helaas niet verrekend.

 

Wanneer krijg ik de borgsom terug?

De borgsom wordt binnen 5 werkdagen nadat u de gehuurde artikelen heeft ingeleverd, weer naar u bankrekening teruggestort.

 

Wat als ik de gehuurde artikelen niet schoonmaak terwijl ik niet voor schoonmaak heb gekozen?

Indien u de gehuurde artikelen niet schoongemaakt inlevert worden er extra schoonmaakkosten in rekening gebracht. Deze kosten worden normaal gesproken op de borgsom in mindering gebracht.

 

Wat als ik de gehuurde artikelen later terug breng dan de datum die ik heb opgegeven bij de reservering?

Als u e.e.a. later inlevert, dan dient u dit zo spoedig mogelijk te melden. Het kan immers zo zijn dat er een opvolgende huurder ingepland staat. Het is mogelijk dat wij u extra kosten in rekening brengen. De hoogte van deze kosten is afhankelijk van de situatie. Indien er geen opvolgende huurder gepland staat, dan worden alleen de extra huurdagen plus administratiekosten in rekening gebracht. Mocht er een opvolgende huurder gepland staan dan worden er ook kosten in rekening gebracht die voortvloeien uit deze opvolgende huurder. We wijzen er op dat deze kosten aardig kunnen oplopen op het moment dat we de opvolgende huurder door het te laat inleveren niet meer kunnen helpen.

 

Kan ik een reservering kosteloos annuleren?

Kosteloos annuleren is mogelijk tot 10 dagen voor aanvang van de huurperiode. Annuleert binnen 10 dagen voor aanvang van de huurperiode dan worden er conform de verhuurvoorwaarden annulering- en administratiekosten in rekening gebracht.

 

Moet ik ver van te voren reserveren?

Het is altijd een lastig om hier een antwoord op te geven. Het is namelijk sterk afhankelijk van de producten en de periode waarin je wilt huren. Om er zeker van te zijn dat wij voor jou de gewenste producten in een hoogseizoensperiode beschikbaar hebben adviseren wij 2 a 3 weken van te voren te reserveren.

 

Hoe te handelen in het geval van schade en verlies?

Als u geconfronteerd wordt met schade of verliesontstaat aan de door u gehuurde artikelen is het belangrijk dat u artikel 11 van onze verhuurvoorwaarden raadpleegt.

 

Moet ik ver van te voren reserveren?

Als u geen antwoord op uw vraag heeft kunnen vinden, neem dan gerust contact met ons op.

 

Wat veel van uw collega klanten over onze producten wilde weten