Hoe gaat het in zijn werk

Via de website van Rent-a-skibox kunt u zowel een aankoopbestelling als ook een reservering voor huurproducten plaatsen. 

Hieronder vindt u een beschrijving van een koop bestelling en een huur reservering.

 
 

Huur reserving

 
 

Wat kunt u nu van ons verwachten en wat verwachten wij van u?


 Icon-email-d Icon-planning-d Icon-email-d Icon-telefoon-d Icon-montage-d Icon-vertrek-d     ...................     Icon-schoonmaak-d Icon-retour-d Icon-borg-d Icon-review-d  >

 

 

 

Icon-email-d Icon-planning-l Icon-email-l Icon-telefoon-l Icon-montage-l Icon-vertrek-l     Icon-schoonmaak-l Icon-retour-l Icon-borg-l Icon-review-l

Stap 1: u krijgt automatisch een orderbevestiging per mail met een bestel-/reserveringsnummer.

U ontvangt binnen enkele ogenblikken een bevestigingsmail van uw reserveringsaanvraag. In deze e-mail staat uw aanvraag zoals u deze via onze website heeft ingevoerd exact weergegeven. 

Heeft u de e-mail niet ontvangen, dan adviseren wij u om de spamfolder van uw e-mail te controleren. Treft u de mail ook daar niet aan dan kunt u het beste contact met ons op te nemen, want mogelijk heeft u dan bij het afronden van de aanvraag een verkeerd e-mailadres opgegeven.

 

**TIP** controleer de gegevens uit uw aanvraag goed. Per ongeluk een foutje gemaakt? Geen probleem, laat het ons direct weten, dan passen we dit graag voor u aan. 

 

 

 

Icon-email-l Icon-planning-d Icon-email-l Icon-telefoon-l Icon-montage-l Icon-vertrek-l     Icon-schoonmaak-l Icon-retour-l Icon-borg-l Icon-review-l

Stap 2: wij gaan direct voor u aan de slag om uw reservering in onze planning te verwerken.

Nadat wij uw reservering ontvangen hebben gaan wij direct aan de slag om de door u aangevraagde artikelen in onze verhuurplanning op te nemen. Hierbij controleren wij of de benodigde artikelen tijdig op de gewenste locatie aanwezig zijn. Indien nodig worden er ook de noodzakelijk acties uitgezet om benodigde artikelen nog op tijd naar de betreffende montage-/afhaallocatie toe te sturen. Mocht blijken dat niet alles beschikbaar is dan informeren wij u hier zo spoedig mogelijk over. Samen met u gaan we dan kijken of er mogelijk nog een alternatief geboden kan worden.

 

 

 

Icon-email-l Icon-planning-l Icon-email-d Icon-telefoon-l Icon-montage-l Icon-vertrek-l     Icon-schoonmaak-l Icon-retour-l Icon-borg-l Icon-review-l

Stap 3: wij sturen u een definitieve bevestigingsmail.

Nadat uw reserveringsaanvraag in de planning is verwerkt ontvangt u een definitieve bevestigingsmail. Vanaf dit moment houden wij de gereserveerde artikelen voor u vast, zodat we deze niet aan collega klant van u kunnen meegeven.

In deze bevestiginsmail treft u ook aanvullende informatie over o.a. de montagelocatie waar u de gereserveerde artikelen op de eerste huurdag kunt laten monteren of afhalen. Wij adviseren u om deze e-mail zeer grondig te lezen, zodat u voorafgaand, gedurende of aansluitend aan uw vakantiereis niet voor ongewenste verrassingen komt te staan.

 

**TIP** na het versturen van de definitieve bevestigingsmail kunt u niet zonder meer annuleren. Wilt u toch nog annuleren, controleer van te voren de annuleringsvoorwaarden

 

 

 

Icon-email-l Icon-planning-l Icon-email-l Icon-telefoon-d Icon-montage-l Icon-vertrek-l     Icon-schoonmaak-l Icon-retour-l Icon-borg-l Icon-review-l

Stap 4: wij vragen u enkele dagen voor vertrek nog een tijdsafspraak te maken.

Een paar dagen voordat u vertrek kunt u rechtstreeks met de montage-/afhaallocatie telefonisch een tijdsafspraak maken. De montage-/afhaalloctie is middels het huurcontract door ons geinformeerd. Zij zijn dan ook volledig op de hoogte van uw komst. Het telefoonnummer waarmee u de afspraak kunt maken staat in de bevestigingsmail die wij u bij stap 3 hebben toegezonden.

 

**LET OP** de voorkeurstijd die u bij het plaatsen van de reservering heeft opgegeven is geen tijdsafspraak.

 

 

 

Icon-email-l Icon-planning-l Icon-email-l Icon-telefoon-l Icon-montage-d Icon-vertrek-l     Icon-schoonmaak-l Icon-retour-l Icon-borg-l Icon-review-l

Stap 5: wij staan voor u klaar om te monteren. 

Op de afgesproken datum en tijd kunt u zich melden bij de montage-/afhaallocatie waar de monteur al klaar staat om de gereserveerde artikelen aan u mee te geven of te monteren. M.u.v. sneeuwkettingen worden alle huurproducten voor u gemonteerd. U kunt er op wachten. De montageduur varieert van 15 tot 45 minuten. Wij adviseren u de gehuurde artikelen na montage ter plekke goed te controleren. Controleer dan of de artikelen schoon zijn, geen beschadigingen hebben en goed vastzitten. Als u niet te vreden bent, meldt dit dan aan de monteur, zodat hij/zij het eventueel nog kan herstellen. Bent u dan nog niet tevreden, laat de monteur dan een aantekening op het huurcontract maken. Met een goede controle voorkomt u ongewenste discussies achteraf.

 

**TIP** vraag gereedschap en sleuteltjes mee. U weet immers nooit wat er onderweg kan gebeuren. Mocht het nodig zijn, dan kunt u in ieder geval alles monteren of demonteren. montage- en gebruikersinstructies van al onze artikelen kunt u op onze website terugvinden.

 

 

Icon-email-l Icon-planning-l Icon-email-l Icon-telefoon-l Icon-montage-l Icon-vertrek-d     Icon-schoonmaak-l Icon-retour-l Icon-borg-l Icon-review-l

Stap 6: klaar voor vertrek. Wij wensen u een hele goede zorgeloze reis! 

Uw (vakantie)reis kan beginnen en hopelijk verloopt uw reis geheel zorgeloos. Om optimaal plezier te beleven aan onze producten, raden wij u aan om voor gebruik de gebruikersinstructies en veelgestelde vragen te bekijken. Loopt u tegen problemen aan, neem dan direct contact met ons.

 

**TIP** heeft u een dakkoffer op het dak laten monteren? Plak een sticker op uw voorruit of binnenspiegel, zodat u er vaak aan herinnerd wordt dat er een dakkoffer op uw auto zit. De meeste schadegevallen bij dakkoffers ontstaan bij te lage parkeergarage en te lage tolpoortjes. 

 

 

Icon-email-l Icon-planning-l Icon-email-l Icon-telefoon-l Icon-montage-l Icon-vertrek-l     Icon-schoonmaak-d Icon-retour-l Icon-borg-l Icon-review-l

Stap 7: nog even niet aan denken, maar u mag aan de schoonmaak.

Na een vermoeiende reis wordt u toch nog aan het werk gezet, want u mag aan de schoonmaak. De gehuurde artikelen kunt u dan weer in een nette, schone staat bij de locatie inleveren. Hoe u de gehuurde artikelen kunt schoonmaken kunt u zien bij de montage- en gebruikersinstructies van de gehuurde artikelen.

Uiteraard hoeft u niet aan de schoonmaak als u bij het plaatsen van de reservering voor de optie 'schoonmaak' heeft gekozen. In dit geval kunt u stap 7 overslaan.

Heeft u de optie 'schoonmaak' over het hoofd gezien of heeft u bij nader inzien toch geen zin mee om aan de schoonmaak te gaan en wilt u dit liever aan ons overlaten? Dat is geen enkel probleem. We nemen dit graag van u over. Uiteraard brengen wij u dan wel de schoonmaakkosten in rekening. Deze kosten worden dan op de borgsom in mindering gebracht. 

 

** TIP** vergeet niet ook de binnenkant van de dakkoffer weer schoon te maken.

 

 
 

Icon-email-l Icon-planning-l Icon-email-l Icon-telefoon-l Icon-montage-l Icon-vertrek-l     Icon-schoonmaak-l Icon-retour-d Icon-borg-l Icon-review-l

Stap 8: daar bent u weer. Wij zijn blij u weer te zien!

Helaas komt er aan uw reis ook weer een einde. Wij stellen het dan ook zeer op prijs als u op de laatste dag van de huurperiode weer bij ons terug komt. Mocht u bij vertrek nog geen tijdstip hebben afgesproken, dan is het raadzaam om dit alsnog te doen. Het telefoonnummer van de (de)montagelocatie vindt u in de e-mail die wij u bij stap 3 gestuurd hebben. Gaat het u niet lukken om de artikelen weer op de afgesproken dag in te leveren? Neem dan direct contact met ons. Het kan immers zijn dat er een collega klant van u op u staat te wachten. 

 

** LET OP** te laat inleveren kan resulteren in extra hoge kosten. De  hoogte van deze kosten is afhankelijk van de gevolgen die het te laat inleveren met zich meebrengen. Wij vinden het erg vervelend als wij deze extra kosten aan u moeten door belasten. Daarom...."voorkomen is ook in dit geval veel beter dan genezen". 

 

 
 

Icon-email-l Icon-planning-l Icon-email-l Icon-telefoon-l Icon-montage-l Icon-vertrek-l     Icon-schoonmaak-l Icon-retour-l Icon-borg-d Icon-review-l

Stap 9: goed nieuws! U krijgt nog iets van ons.  

Wij vinden het altijd weer fijn als u alles weer heeft ingeleverd en er geen verdere bijzonderheden hebben plaatgevonden. Voor ons de hoogste tijd om aan onze financiele verplichtingen te gaan voldoen... de borg teruggeven. De borgsom wordt niet op de locatie teruggegeven, maar wordt door onze administratie naar uw bankrekening teruggestort. Dit doen wij binnen 5 werkdagen nadat u de gehuurde artikelen op de afgesproken locatie heeft ingeleverd. 

 

 
 

Icon-email-l Icon-planning-l Icon-email-l Icon-telefoon-l Icon-montage-l Icon-vertrek-l     Icon-schoonmaak-l Icon-retour-l Icon-borg-l Icon-review-d

Stap 10: zegt het voort....zegt het voort...!!

Tot slot vragen wij u om onze dienstverlening te beoordelen. Voor ons, zodat wij waar nodig de puntjes op de i kunnen zetten, maar ook voor uw collega klanten zodat zij kunnen zien wat u van ons vindt. Zegt het voort zegt het voort...!! 

 

** WEETJE** door het plaatsen van een review maakt u kans om de gehele huursom terug te verdienen. Het is dus de moeite waard om een review te plaatsen.

 

 

 


 

Koop bestelling

Productkeuze

Allereerst maakt u een keuze welk(e) product(en) u wilt bestellen. Producten kunt u vinden middels de filterfunctie 'Gedetailleerd zoeken' in de linkerkolom, of met behulp van de zoekfunctie rechtsboven in het scherm. Als u de gewenste producten gevonden heef, kunt u deze eenvoudig in de winkelwagen plaatsen. Dit doet u door op de oranje knop `In winkelwagen' te klikken.

Bestellen

Nadat u een productkeuze heeft gemaakt, komt u in uw eigen winkelwagen. Het product van uw keuze staat hier nu in. U kunt nu ook zien wat de totale waarde van uw winkelwagen is. Als u nog meer producten wilt aanschaffen, dan kunt er voor kiezen om verder te winkelen. Is u bestelling compleet, dan kunt u gaan afrekenen. Kiest u er voor om de winkelwagen te gaan afrekenen, dan klikt u op de button ‘Ga door naar afrekenen’.

Afrekenen
U komt nu in het afrekenscherm van onze website. Het afrekenenscherm bestaat uit een aantal velden die u dient in te vullen.

Factuuradres
Indien u geen account heeft vult u hier uw persoonlijke gegevens in. Hierbij is het mogelijk om ook een account in te vullen. Dit heeft als voordeel dat u bij een eerste volgende aankoop niet opnieuw al uw gegevens dient in te vullen. De gegevens die u bij het plaatsen van uw eerste bestelling heeft ingegeven worden voor u bewaard.

Verzendadres
Indien het adres waar u de producten naar wilt laten sturen afwijkt van het factuuradres, dan kunt u het vinkje in het veld ‘Verzenden naar hetzelfde adres’ wegklikken. Er verschijnen dan nieuwe invoervelden waar u de gegevens van het afleveradres kunt invoeren.

Verzending
Onder dit kopje wordt weergegeven hoe de verzending plaats gaat vinden en wat de bijbehorende bezorg- of afhaalkosten zijn.

U heeft hierbij de mogelijkheid om de producten uit uw winkelwagen te laten bezorgen of om uw bestelling bij een van onze afhaalpunten af te halen. Klik hier voor meer informatie over de het bezorgen of afhalen van uw bestelling. 

Betaling
U kunt nu een keuze maken voor de wijze waarop u de inhoud van uw winkelwagen wilt betalen. U heeft hierbij een aantal mogelijkheden, zoals:

  • iDEAL
  • Bankoverschrijving

Ten slotte wordt gevraagd om uw bestelling te controleren. De prijsconsequenties van de keuze die u heeft gemaakt bij de verzending en de betaling zijn nu ook zichtbaar. Als u uw bestelling gecontroleerd heeft en uw wilt deze definitief maken, dan wordt gevraagd om de algemene voorwaarden te accepteren door een vinkje te zetten in het vak ‘Ik accepteer de Algemene / huurvoorwaarden’ en vervolgens op de button ‘Plaats bestelling’ te klikken.

Afhankelijk van de gekozen betaalwijze kunt u uw betaling verder afhandelen. Voor meer informatie over de betaalwijzen klikt u hier.